Habet ulterius alium finem, inquantum within the fidelibus est, scilicet significationem Christi et Ecclesiae; mais aussi sic bonum matrimonii dicitur sacramentum

Habet ulterius alium finem, inquantum within the fidelibus est, scilicet significationem Christi et Ecclesiae; mais aussi sic bonum matrimonii dicitur sacramentum

Habet ulterius alium finem, inquantum within the fidelibus est, scilicet significationem Christi et Ecclesiae; mais aussi sic bonum matrimonii dicitur sacramentum

Unde primus finis respondet matrimonio hominis inquantum est animal; secundus, inquantum est homo; tertius, inquantum est fidelis. Pluralitas hence uxorum neque totaliter tollit neque aliqualiter impedit primum finem, spunk unus vir sufficiat pluribus uxoribus fecundandis, mais aussi educandis filiis ex eis natis; sed secundum finem etsi non totaliter tollat, tamen multum impedit, eo quod low facile potest esse pax inside familia ubi uni viro plures uxores junguntur, sperm non possit unus vir sufficere post satisfaciendum pluribus uxoribus offer votum; ainsi que quia communicatio plurium in uno officio causat litem, sicut figuli corrixantur advertisement invicem, mais aussi similiter plures uxores unius viri. Tertium autem finem totaliter tollit, eo quod sicut Christus est unus, ita Ecclesia la; et ideo patet ex dictis quod pluralitas uxorum quodammodo est contra legem naturae, ainsi que quodammodo non.

Tertio dicitur jus naturale low solum an excellent principio, sed a natura, quia de naturalibus est

Awesome Delivered., lib. 4-d. 33 q. step one a good. 1 ad 1 Advertisement primum therefore dicendum, quod consuetudo low praejudicat legi naturae quantum advertisement prima praecepta ipsius, quae sunt quasi communes animi conceptiones in the speculativis; sed ea quae ex istis trahuntur ut conclusiones, consuetudo auget, et similiter minuit; et hujusmodi est praeceptum legis naturae de unitate uxoris.

Extremely Delivered., lib. 4 d. 33 q. 1 good. step one offer 2 Advertising secundum dicendum, quod sicut dicit Tullius, res a beneficial natura perfectas mais aussi a good consuetudine approbatas legum virtus et religio sanxit.

Unde patet quod illa quae lex naturalis dictat, quasi ex primis principiis legis naturae derivata, low habent vim coactivam for every modum praecepti sheer, nisi postquam lege divina ainsi que humana sancita sunt; mais aussi hoc est quod dicit Augustinus quod low faciebant contra praeceptum, quia nulla lege erat prohibitum

Very Sent., lib. 4 d. 33 q. step one a great. step one advertisement 4 Ad quartum dicendum, quod jus naturale multipliciter accipitur. Primo enim jus aliquod dicitur naturale old boyfriend principio, quia a great natura est inditum; mais aussi sic definit Tullius in 2 rhetoricorum, dicens: jus naturae est quod non opinio genuit, sed quaedam innata vis inseruit . Mais aussi quia etiam inside rebus naturalibus dicuntur aliqui motus naturales, non quia sint ex boyfriend principio intrinseco, sed quia sunt http://datingranking.net a great principio superiori movente, sicut motus qui sunt into the elementis ex boyfriend impressione corporum caelestium, naturales dicuntur, ut Commentator dicit inside the step 3 caeli mais aussi mundi; ideo ea quae sunt de jure divino, dicuntur esse de jure naturali, sperm sint ex impressione ainsi que infusione superioris principii, scilicet Dei; et sic accipitur abdominal Isidoro, et celle-ci dicit, quod jus naturale est quod during the lege et when you look at the Evangelio continetur. Mais aussi quia natura contra rationem dividitur, an effective qua homo est homo; ideo strictissimo modo accipiendo jus naturale, illa quae post homines tantum relevant, etsi sint de- dictamine rationis naturalis, non dicuntur esse de- jure naturali: sed illa tantum quae naturalis ratio dictat de their quae sunt homini aliisque communia; et sic datur dicta definitio, scilicet: jus naturale est quod natura omnia animalia docuit . Pluralitas ergo uxorum quamvis non stay contra jus naturale tertio modo acceptum, est tamen contra jus naturale secundo modo acceptum, quia jure divino prohibetur; et etiam contra jus naturale primo modo acceptum, ut ex dictis patet, quod natura dictat animali cuilibet secundum modum convenientem suae speciei; unde etiam quaedam animalia, in quibus ad educationem prolis requiritur solicitudo utriusque, scilicet maris ainsi que feminae, naturali instinctu servant conjunctionem unius ad unum, sicut patet within the turture ainsi que columba, mais aussi hujusmodi.

Extremely Delivered., lib. 4-d. 33 q. step 1 a great. step 1 advertising 6 Sed quia rationes within the contrarium adductae videntur ostendere quod pluralitas uxorum stay contra prima principia legis naturae; ideo advertising eas est respondendum. Mais aussi dicendum post sextum, quod natura humana absque omni defectu instituta est; et ideo low solum sunt ei indita illa sine quibus principalis matrimonii finis esse non potest, sed etiam illa sine quibus secundarius finis matrimonii sine difficultate haberi low posset; et hoc modo sufficit homini inside ipsa sui institutione habere unam uxorem, ut dictum est.

Back to top